onsdag 26 april 2017

Investeringen i Bangerhead gick ej igenom

Igår skrev jag om alternativt sparande till börsen och att jag investerat i onoterade Bangerhead via Pepins.

Idag fick jag mejl om att de ej gått igenom pga att emissionen ej nått upp till miniminivån på 10 miljoner kronor.

Jag kommer att få tillbaka de 200kr som jag själv investerade och hoppas självklart jag också får tillbaka de 300kr som Pepins gav mig, har skrivit och frågat men ej fått svar än och förhoppningsvis går det bättre för nästa investering jag gör via Pepins.

To be continued...

2 kommentarer:

  1. Trist! Jag fick också en rabattkod men hittade inget investeringserbjudande som lockade. Håller tummarna för att det dyker upp några nya, spännande företag på sajten inom kort.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, man va lite för snabb me att tro att de bara va att pröjsa så va allt klart :) Ja man får hoppas de dyker upp nå intressanta bolag.

      Radera